sobota, 18 grudnia 2010

Candy x 3

Zapraszam wszystkich na wyjątkowe "CANDY x 3".
To już nasze trzecie sklepowe Candy - z tej okazji

NAGRODY SZCZEGÓLNE...
 aż
3 zestawy
 prezentowanych na zdjęciu ramek - każdej po 3 szt.

Zapraszam wszystkich.




Szczegółowy prezentowanych ramek
można obejrzeć na:

3 zwycięzców ogłoszę po losowaniu w dniu
11.01.2011

warunki:
*wpisz komentarz pod "Candy x 3"
*zamieść baner u siebie na blogu z przekierowaniem na "Candy x 3"
*...i wszystkich bez bloga też zapraszam...od czegoś trzeba zacząć :)





WYNIKI CANDY X 3

217 komentarzy:

1 – 200 z 217   Nowsze›   Najnowsze»
helksa pisze...

To ja pierwsza spróbuje szczęścia :)

Agnieszka M pisze...

Sliczne rameczki. Ustawiam się i ja:)

dicappo pisze...

Co jak nie mam bloga?

Remini pisze...

naprawdę chcę tych cudownych ramek :)
http://reminihome.blogspot.com/
;)

Joasiunia:) pisze...

O jaaaaaaa ale cuda:D
Marzy mi się taka wygrana:D miałabym piękny album ślubny...:D:)

Pozdrawiam Joaś
http://joasiunia.blogspot.com/

Elwira-k pisze...

Do trzech razy sztuka! Może tym razem się uda :)

Ирина Долгих pisze...

чудесная конфетка http://irinascrup-cupdolgih.blogspot.com/2010/12/blog-post_18.html

Людочек pisze...

http://tigrenapolosataya.blogspot.com/
prawym panelu

kala101 pisze...

Ja również do kolejki się dopiszę. Pozdrawiam

Unknown pisze...

Ustawiam się w kolejce!

paulisia pisze...

pewnie ze sie ustawiam w kolejce! cudne sa! http://craftowepasje.blogspot.com/

iruha pisze...

Dziękuję za ten niesamowity cukierka. :)
http://iruuuha.blogspot.com/

Mags pisze...

Wspaniałe ramki - żal nie spróbować szczęścia!

Karolina pisze...

śliczne ramki, więc się zapisuję :)

Helen pisze...

It's a wonderful present! How nice of you!

Ewelina pisze...

Obiekt mojego pozadania ostatnio, dziekuje za ogloszene CANDY! Pozdrawiam serdecznie zyczac zdrowych WESOLYCH SWIAT!

hania739 pisze...

Nie mogę przepuścić takiej wspaniałej okazji, bo ramki są śliczne:-)

Daria tworzy pisze...

Te rameczki są piękne- zapisuję się i ja :)

Unknown pisze...

Rameczki cudne, ja też chętnie wezmę udział w losowaniu.

barbaratoja pisze...

I ja też mam na nie chrapkę;-)

Ирина Соколова pisze...

Wow! Thanks big/
http://itsmylife-irina.blogspot.com/

cannella pisze...

ja tez sie ustawiam w kolejce, moze tym razem szczescie mi dopisze :)
http://cannellaa.blogspot.com/

OriBella pisze...

Pozdrawiam i ufam, że tym razem mi się poszczęści:)

Unknown pisze...

To i ja szczęścia spróbuję :-)
http://stworzoneprzezmagde.blogspot.com

Ewa pisze...

To i ja ustawiam się w kolejce :)

Anonimowy pisze...

spróbuję wpisać się w ramki :)
corsa42@o2.pl
Pozdrawiam, Iwona

FojAga pisze...

Są śliczne - może będę miała szczęście?

ESMoon pisze...

Przyłącz się z przyjemnością w słodki cukierek. Dzięki za szansę.
http://esmoonperm.blogspot.com/2010/12/blog-post_13.html

Wiśnia pisze...

cudne, chciałabym je mieć

Bibliofilem być pisze...

i ja stawiam się w kolejce :)

ana.n pisze...

Bloga jeszcze nie ma poniewaz jestem nowa:)Mam nadzieje ze szybko to nadrobie .Poki co jak wolno to i ja stane w kolejce:)
ania_reg@poczta.onet.pl

Linda Dudziak pisze...

juz od dawna marza mi sie te cudne ramki.wspaniale byloby je wygrac!

Zdrowe Inspiracje pisze...

Urzekające rameczki :)
Moj blog jest z innej bajki ale w linkach zamieszcze adres:)
Pozdrawiam!
www.zdroweinspiracje.blogspot.com

Noami pisze...

jeszcze takich rameczek w raczkach nie mialam , chetnie bym je dostala :)

Ludkasz pisze...

śliczne są te ramki, jestem chętna..., nawet bardzo;)

*~Dina~* pisze...

Bardzo piękne ramki!
http://enjoyscraps.blogspot.com/

Armona Studio - biżuteria wyobraźnią malowana pisze...

co prawda takich cudeniek jak u ciebie ze szczęki opadem oglądam wyczarowac nie umiem ale uczę sie pilnie....i staję w długiej kolejce :)
http://armonastudio.blogspot.com/

katharynka pisze...

staję i ja w kolejce i marzę, że los się uśmiechnie :)

Unknown pisze...

Piękne rameczki ;-) Ustawiam się grzecznie w kolejce...

Izzie pisze...

Fajne rameczki :)

Dobra pisze...

Ja tez ustawiam sie w kolejce po słodkości.

Świat na widelcu pisze...

oj jakie cudasie! Może tym razem mi się uda.
Pozdrawiam

p.s, banerek juz na blogu

Anabel pisze...

jestem i ja :)

noomiy pisze...

rameczki są śliczne! może szczęście mi dopisze ;)

Magda pisze...

Piękne ramki!wpisuję się z ochotą!Rzadko się zdarza szansa dla bezblogowców więc dziękuję!
Pozdrawiam!
malami120@gmail.com

Ewa (it is all about scrap) pisze...

Piękne są te rameczki! :) Zalinkowałam już i stoję w kolejce :) Pozdrawiam!
nebri.blogspot.com

aaa pisze...

Oczywiście staję w kolejce.

Offca pisze...

i ja się ustawiam po te cudne ramki

niewielka pisze...

I ja też się zgłaszam :)
pozdrawiam

Kasia B. pisze...

piękne rameczki!! i ja sie ustawiam w kolejeczce:)
pozdrawiam

Asia pisze...

Fantastyczne ramki, będą piękną ozdobą każdej pracy! Z największą ochotą przyjęłabym je do siebie ;)

jelonkaa - Ilona Wolnik pisze...

Spróbuję szczęścia. Info w pasku bocznym.

na-uboczu pisze...

Ogonek coraz dłuższy ale nie zniechęcam się :)
Ustawiam się i cierpliwie czekam, aż mnie szczęście dopadnie :)

mosya pisze...

супер конфетка http://smosya.blogspot.com/2010/12/blog-post_20.html

Eawera pisze...

Przepiękne zestawy,z rozkoszą przygarnę jeden z nich:)
Pozdrawiam

Wanda pisze...

cudne rameczki i ja się ustawiam w kolejce:)

Niuśka pisze...

Oj kusicie, kusicie:)

Unknown pisze...

Czas spróbować szczęścia! :)

Migotkaa pisze...

I ja ustawiam się w kolejce:)

kamarek pisze...

Super byloby wygrac te piekne ramki!

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Ramki są prześliczne, chciałabym takie dostać :)
Info u mnie na panelu bocznym.

solka pisze...

amazing candy!
http://angelic-page.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Może mnie się poszczęści... O blogu wciąż myślę, ale niestety na myśleniu się na razie kończy. Zawsze są ważniejsze sprawy. Agbar

Funiaa pisze...

Piękne ramki nie sposób przejść obok nich obojętnie. :)

Anonimowy pisze...

Ja również staję w kolejce po ramki :-)

Samborka pisze...

Zgłaszam się po ramki

kasia123 pisze...

I ja chętnie stanę w kolejce .
Pozdrawiam Kasia.
http://papierowapasja.blogspot.com/

ecila pisze...

Cóż z cuda :) znajdzie się też dla mnie miejsce?

wiola pisze...

Ramki są cudowne, dlatego przyłączam się do zabawy :-)

malinka01 pisze...

Rameczki sa prześliczne i daja tyle mozliwosci.
Przyłącze sie i ja, z wielka ochota.
agaciorek01@interia.pl

Unknown pisze...

Jej tyle pięknych rameczek. Staję w kolejce.Może się mi poszczęści.

Anulka pisze...

To i ja swojego szczęścia spróbuję:)

Pozdrawiam Anulka

http://robotkianulki.blogspot.com/

Joasia* pisze...

Ramki prześliczne, chętnam oczywiście :)

joasiah pisze...

to i ja się wpraszam :D

ewkaka19 pisze...

oczywiście i ja się ustawiam w kolejkę
http://ewkaka19.blox.pl/

Kasia pisze...

Cudne ramki! I ja staję w kolejce :)

Ronazita pisze...

Super! My link: http://www.classic-photo.ru/konfetki-candys/

Adeleyana art pisze...

Ustawiam się w kolejce:)

musli pisze...

ustawiam się :)

U MNIE TEŻ CANDY!!! :)

Mońka pisze...

dołączam się i ja!!!!
mój blog: http://molewnik.blogspot.com

Plnczk pisze...

Zgłaszam się do kolejki jako że początkująca jestem i takich cudeniek nie posiadam jeszcze:D:P

JaneB pisze...

Prześliczne!!!

Cookie pisze...

zgłaszam się :) pozdrawiam

Monika Januszewska-Rosik pisze...

Wspaniale byłoby wygrać te cuda! Marzą mi się takie piękne ramki... :)

domita pisze...

:) potrójnie się zgłaszam :D fajne rameczki

Lidka (adzia1313) pisze...

I ja chętnie staję w kolejce :)

raeszka pisze...

Ja też spróbuję szczęścia w losowaniu :).

brzydula13 pisze...

I ja się zapiszę, może tym razem się uda?

Magdalena Deberny pisze...

Po takie śliczności to grzech się nie ustawić...
http://dziescilat.blogspot.com/

Agul pisze...

Aaa a ja właśnie czaje się na takie rameczki, bo od niedawna zaczęłam się pasjonować i przydałyby mi się:) A tym bardziej, że są tak urocze.Mój e-mail:agul-agul@o2.pl
Gorąco pozdrawiam

shiraja pisze...

Zapisuję się do zabawy i j. Rameczki wycinane.... mrrrrrr cudne są :)
Pozdrawiam cieplutko i świątecznie

http://shiraja.blogspot.com/

lidiusz pisze...

zaczynam więc u najlepszych, ustawiam się w kolejce:D

edytta-p pisze...

Z przyjemnością dołączam się do zabawy :)

angel pisze...

Jeszcze takich cudnych ramek nie używałam, więc też chcę!

zuziucha pisze...

Jasne że marzę o takich ramkach. Ustawiam się w kolejeczce i zaraz umieszczę info na moim blogu.

malutka pisze...

Na pewno się przydadzą:)
Pozdrawiam
http://szuflandia-malutkiej.blogspot.com/

Paulana pisze...

wpisuję się po ramki
http://pogaduchymarianny.blogspot.com/

Unknown pisze...

I ja sie zgłaszam jako sto pierwsza! a to magiczny numerek! MOże przyniesie szczeście!:)

Anonimowy pisze...

Nie mogę ominąć takiej okazji i nie spróbować; może tym razem szczęście się do mnie uśmiechnie :]

anita.org@interia.pl

NERUDA pisze...

I ja i ja się ślicznie uśmiecham i grzecznie ustawiam w kolejce:)

renis pisze...

Rameczki przepiękne ustawiam się w kolejce:)) Szczesliwego Nowego Roku 2011.pozdrawiam reni25@vp.pl

Goneczka pisze...

Ja też w to wchodzę. Fajnie by było stworzyć coś wiosennego z tymi rameczkami.
pozdrawiam !!

Iss-ola pisze...

hej, no pewnie, że sie zgłaszam :)

Selena pisze...

Good candy!!!
http://worldselena2009.blogspot.com/

Ola pisze...

Na samym końcu, ale się zgłaszam... ;)

odskocznia jutki pisze...

i ja i ja :)ramki cudo

Selennea pisze...

I jeszcze ja się dopisuję :) z wielką chęcią się zaopiekuję ramkami.

http://selennea.blogspot.com/

Peninia / Gosia pisze...

A może spróbuję jeszcze raz:)

Gosia pisze...

Piękne rameczki, chętnie dotknęłabym ich własnymi łapkami i coś wytworzyła :)
http://papierowamargaretka.blogspot.com/

Klarysa. pisze...

Jestem i ja;) Może akurat mi się uda:)
Pozdrawiam

joyanna pisze...

Nie przepuszczam takich okazji :)

Nuestro pequeño taller pisze...

I'd love to have luck this time!!
Happy New Year :)

Zimna29 pisze...

Staję w kolejce po fajności :)

zimna29.blox.pl

eMKa pisze...

I ja ustawiam się w kolejce po piękne rameczki, a przy okazji życzę Szczęśliwego Nowego Roku i szampańskiej zabawy! :)

Kreska pisze...

Potrójnego, ramkowego candy i ja nie przepuszczę! ;) Staję w kolejce i przy okazji życzę szczęśliwego Nowego Roku!

Pozdrawiam, Kreska ;))

Anetakam0 - blogasek pisze...

O! jak tu gęsto od Ludziów...
ale nie tracę nadziei :)

renataa25 pisze...

Trzeba będzie miec dużoooo szczęścia aby wygrać te cudne cukierasy, ale moze w nowym roku będe miała troszke więcej szczęścia niż w 2010r:)

Colorina pisze...

śliczności i marzenie:))

Anna Zaprzelska pisze...

Jestem i ja:) Choć ogonek, widzę, dość długi:)

KarenB pisze...

I'd love to join in - thanks so much for a wonderful giveaway. Wishing you a happy New Year :)

Alegria pisze...

Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, pierwsze candy w tym roku czekam niecierpliwie na wyniki :)

Annasza pisze...

Z przyjemnością się zapisuję i życzę wszystkiego co najlepsze w całym nowym roku :)) Pozdrawiam, Ania :)

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

No i jak tu nie zapisać się na takie piękności? Oczywi scie dołączam do towarzystwa.

Larte pisze...

Te ramki są tak piękne, że nie ma mowy, żebym się oparła ;)

Annalice pisze...

A może i mi się uda wygrać takie piękności? Kto wie - zgłaszam się. :)

Informacja o Twoim Candy znajduje się w podstronie poświęconej słodkościom według dat

Pozdrawiam,
arteemid.blogspot.com/p/candy.html

АэлирА pisze...

Замечательная конфетка)))http://aejiupa.blogspot.com/

Frutina pisze...

... dokładnie, od czegoś trzeba zacząć... toteż zaczynam:))
Szczęścia i mnóstwa inspiracji w Nowym Roku!

asica.p pisze...

Szczęśliwego Nowego Roku:)się ustawię:)

Agnieszka C. pisze...

rameczki fajne, zapisuje sie

white.sheep pisze...

bardzo ładne rameczki,chętnie wezmę udział w candy.Szczęśliwego Nowego Roku!
http://allaboutmypassions.blogspot.com/

KolorowyŚwiat pisze...

ramki? to nasze marzenie...choć mamy ich więcej :)

Anonimowy pisze...

to może i ja także :)
Powodzenia w Nowym Roku!
Kinga883@wp.pl

... pisze...

wszystko fajnie, tylko jeszcze nie wyczarowałam metody na dołączanie baneru do bloga. obiecuję się edukować i poprawić następnym razem :)

❀ ElenA-ZerrA Podzharnaya❀ pisze...

Очень красивая конфетка! Верю в удачу!
http://zerra-zerra.blogspot.com/2011/01/candy-x-3.html

ahnesaja pisze...

oczywiście ja też się zapisuję i próbuję szczęścia może się uda :)

EwCik pisze...

Ramki śliczne, więc zapisuję się i ja :-)

dorbry pisze...

Rameczki cudne. ustawię się w kolejce i ja. Życzę wszystkiego co najlepsze w całym 2011 roku.

Szara pisze...

CUDOWNE są te ramki :-)

Szara pisze...

No i żeby było jasne startuję w candy ;)

KEJ pisze...

Ja też liczę na szczęście :)

Licho_Nie_Spi pisze...

poostrzę sobie na razie zęby w kolejce, na te ramki...
Pozdrawiam!

Magi pisze...

Ja też się piszę, a co. pozdrowionka i zapraszam Wszystkich na moją wymiankę przydasiową :) Buziaki dziewczyny

kasiekw pisze...

dopisuje sie do zabawy

Anonimowy pisze...

Super blog. Życzę udanej zabawy wszystkim.
Pozazdrościć zwycięzcy
andzia_kosmo@wp.pl

vena7 pisze...

Może mi się uda ?? wszytskiego dobrego w Nowym Roku..

Unknown pisze...

Ostatni chyba nie wzgrywaj, ale cóż :(
candies-dla-ciebie.blogspot.com

karolina jeżak pisze...

Zapisuję się i czekam na wyniki :)) Pozdrawiam ciepło i życzę dużo szczęścia w nowym roku :))

Karina pisze...

Zapisuje sie tez.

Artystyczny kącik pisze...

Niech żywi nie tracą nadziei!:)
Z nikłą ale ustawiam sie w kolejce:)

Kahlan84 pisze...

oczywiście się zgłaszam :)

Aszczka pisze...

Przy okazji candy życzę wielu sukcesów i kolejnych inspiracji na Nowy Rok! Oby był owocny w nowe pomysły.

Kuleczka pisze...

Rameczki śliczne, więc z nikłą nadzieją ustawiam się w kolejce :)

vairatka pisze...

I ja też się ustawiam, śliczne rameczki :)
http://vairatka.blogspot.com/

AgaSi pisze...

Liczę na szczęście :) i ustawiam się w kolejce po piękne rameczki!

Agata pisze...

to i ja sie zglaszam, moze kiedys i do mnie usmiechnie sie szczescie:)

Modrak pisze...

Zgłaszam się i ja.
http://modrakcafe.blogspot.com/

Agbar pisze...

Ramki fantastyczne... Mam nadzieję, że uda mi się podlinkować do bloga, ale będę to robić pierwszy raz, więc nie ręczę... Tak czy siak, ustawiam się w kolejce.

Unknown pisze...

i ja się zgłaszam :)

zainspirowana pisze...

może mi się uda...?

Natka pisze...

cudowne rameczki! bardzo chcę je mieć!

Habka pisze...

ja też się dopisuję! już jakiś czas mam apetyt na te rameczki!

Marlen pisze...

Ramki cudne, więc ustawiam i ja się w kolejce:)

MAMURDA pisze...

wiem, będę ostatnia, ale czasami ostatni bywają pierwszymi, więc ustawiam się w kolejce za tymi cudami i liczę na szczęście :))

Ela 17 pisze...

Przepiękne moze mi się poszczęści

sequin pisze...

This wonderful candy! Thanks for the chance. I hope to get lucky. Link posted on the left sidebar by date http://www.fantasy-of-sequins.blogspot.com/

jostek pisze...

długa ta kolejka, ale cierpliwie się ustawiam :)

Ewka pisze...

Świetne ramki! Ale za to kolejka jaka dłuuuuuga ;)...

tita pisze...

I ja się chętnie dopiszę....

fasoolka pisze...

Śliczne ramki! może mi się poszczęści :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

Flydot pisze...

Ależ piękne rameczki, chetnie się przyłączę

Nitka pisze...

To i ja się zapisuję :)http://nitecznik.blogspot.com

jola_zola pisze...

i ja się zgłaszam... co prawda na szarym końcu ale z niemniejszą nadzieją na wygraną:)

Jola pisze...

Może mi szczęście będzie sprzyjało??:-)
Pozdrawiam

ArtMaTo.pl pisze...

Kolejka długa, ale dla marzeń, nawet tych małych warto przystanąć =)
zapisuje się. Banerek jest na stronie.

Małgosia pisze...

i ja się zapisuje noworocznie pozdrawiając. Zapraszam na www.masosolnie.blog.onet.pl

ArtIs pisze...

Śliczne te rameczki! Chciałabym takie, może mi się poszczęści?? :)

monia pisze...

Może uda się coś wygrać:)
Ustawiam się w kolejce :D

kacha pisze...

chętnie chętnie:-)

PAULKA pisze...

Wow sliczne są :)

Miko pisze...

Jestem 184... Ale stanę w kolejce po cudeńka!

Miko pisze...

Stanę w kolejce po cudeńka!

Świat moich pasji pisze...

Rameczki piękne! Może tym razem się uda ? ! :)

Takaya pisze...

I ja staje w tej dłuuuugiej kolejce :D banerek na blogu wklejony.

Kasia Krzymińska pisze...

jeszcze ja, jeszcze ja :D

Unknown pisze...

No i ja oczywiście:)

Mellanka pisze...

Oj dużo nas :)
Ale kto nie próbuje ten nie wygrywa.

Kaśka pisze...

Też ustawie się w tej długiej kolejce :)
Pozdrawiam

Unknown pisze...

Piękne ramki :)
Ustawiam się w kolejce.

Aga pisze...

Oczywiście dopiszę się i ja :)

Magda Tomaszewska pisze...

Mam ogromną chęć na cudne rameczki :) więc dopisuję się z nadzieją na ciutkę szczęścia w losowaniu.

Info już umieszczone na moim blogu w prawym pasku bocznym.

Pozdrawiam cieplutko.

http://novinkowo.blogspot.com/

Joanna pisze...

Ale konkurencja, ale kto nie próbuje ten nie wygrywa :) Chętnie przygarnę takie cudeńka.

Pozdrawiam serdecznie
http://moj-decoupage.blogspot.com/

mysza_tworzy pisze...

Strasznie smakowite candy! Aż grzech się nie ustawić! Info wisi u mnie na www.myszatworzy.blogspot.com Pozdrawiam i zapraszam do mnie! A! I wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

anula pisze...

Piękne słodkości! W dodatku moje pierwsze, może dopisze mi szczęśćie)

Wiedźma pisze...

Zgłaszam się i ja. :)
yume_chan@op.pl

Pampuch pisze...

Ustawiam się w kolejce może mi się poszczęści. Info w prawym bocznym pasku
http://pampuchowo.blogspot.com/

pozdrawiam Magda

Matilde pisze...

Przepiękne te rameczki :) Pozdrawiam, famatilde@gmail.com

Monika pisze...

śliczne ja też się zapisuję :)

Agnieszka pisze...

Wpisze się i ja. Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

jakie cudeńka
pinda32@poczta.fm

WiKKori pisze...

Witam i wielkie dzięki za zorganizowanie candy - właśnie szukałam dowodu na bezinteresowność.
Wszystkiego najlepszego na 2011r.!
Wielu inspiracji i projektów zawsze domkniętych na ostatni guzik :)
PZDR

«Najstarsze ‹Starsze   1 – 200 z 217   Nowsze› Najnowsze»