sobota, 23 października 2010

Miejsce dla każdego :)




Ramki, napisy, tagi...i inne - ZAPRASZAM

14 komentarzy:

ananthu pisze...

świetna praca...to miłe uczucie, gdy jako obserwator uczestniczy się w powstawaniu a potem gotowca ogląda na blogu. Zaskoczyłaś mnie tą strzałką :)

poczwarka pisze...

Rewelacyjny pomysł i wykonanie!

Gosia S. pisze...

Super!

Mysia pisze...

Świetny pomysł!!!

KOLOROWY ptak pisze...

Genialna praca! Cudowne wykonanie!

MALOWANY IMBRYCZEK pisze...

hihih. pierwsze co przeczytałam to KAC...i myślę...jaki kac?? myślałam że to do pokoju studenta :D a potem doczytałam ..per room :)

monroma pisze...

Hi hi ja też przeczytałam KAC he he he. Pozdrawiam!

Peninia pisze...

Fantastyczna prac!Bardzo mi się podoba!Pozdrawiam ciepło!

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

Z KAC-em miałam podobne skojarzenia, ale jak zjechałam nieco niżej, sprawa się wyjasniła. Ładnie to zrobiłas.

qrcza-k pisze...

cudo

Belinda pisze...

Wooooww, que preciosidad!!! Que cartel mas original y mas bonito hecho :)
Besos

Belinda

Natka pisze...

Świetne! Ja też lubuję sie w robieniu literek na z imionami na drzwi od pokoju, ale tak nie potrafię, może coś podpatrzę! I dlatego dołączam do grona obserwatorów!

nirshya.dwbh pisze...

jak dla mnie rewelacja!!!

Licho_Nie_Spi pisze...

Ja też dostrzegłam tylko KAC...super, widać Kacper jest znany z pewnych zamiłowań...:D